
- Ráda byste byla i v online světě sama sebou?
- Nelíbí se vám studené texty bez emocí, ale zároveň nestojíte o kudrlinky?
- Chcete si přitáhnout ty správné lidi?
Denně mluvím se ženami, které mají své malé či větší podnikání. Dávají do něj srdce i duši a mají silnou potřebu, aby i přes monitor počítače či displej telefonu, lidé cítili jejich esenci. Co je to esence? Prostě to, jaké doopravdy jsou. Jejich charakter, hodnoty, nastavení vůči druhým. Chtějí, aby si je klienti vybírali právě proto, že s tímto nastavením souzní. Nestojí o rejpaly, prudiče a lidi, kterým bude stále něco vadit. Chtějí mít dobrý pocit, že jsou samy sebou v každém okamžiku a lidé je mohou poznat i přes řádky.
Když se ptám klientek při konzultacích, proč je zaujala fontologie, odpověď zní vždy téměř stejně.
„Abych byla i v textu co nejvíc sama sebou.“

Učím lidi používat fonty tak, aby dokázali být autentičtí nejen obsahem, ale i vizuální stránkou svých textů a webů. Aby dokázali pouhým výběrem písma zabrnkat na tu pravou strunu. Prostě aby se našli a aby si je našli ti správní lidé.
2 roky jsem vám pomáhala vybírat fonty pro vaše projekty během konzultací. Protože můj čas je omezený a nestíhám poradit všem, vytvořila jsem z mých zkušeností, posbíraných během těchto 2 let
ONLINE KURZ

Naučte se používat fonty a využít jejich sílu naplno pro své podnikání
Cílem kurzu je nejen porozumět řeči fontů, ale i
VYBRAT KONKRÉTNÍ FONT
pro váš web, text, e-book.
Nebude to teorie, vše si osaháte a prožijete. Naučíte se vnímat charakter fontů a využijete to v jakémkoli dalším textu, který napíšete. Vytvoříte si svou vlastní fontobanku , do které sáhnete, když budete psát pozvánku, příspěvek na FB nebo článek.
Díky Andree a psychologii fontů jsem pochopila, že nemusím dlouze pátrat při hledání fontů na web a pak dělat kompromisy, ale že je možné najít TEN, který přesně zapadne do mého záměru, protože existuje NĚKDO, kdo umí řeč fontů přeložit do lidštiny. Už nejsem ztracená, už vím,čeho se držet a vyhmátnu tak vždy font, který podtrhne obsah mého sdělení.
KDY JE KURZ PRO VÁS
- Chcete vaše texty přesně zacílit na lidi, kteří hledají to, co nabízíte.
- Chcete zaujmout čtenáře i na podvědomé úrovni.
- Potřebujete fonty sladit s dalšími vizuálními prvky vašeho webu.
CO SE NAUČÍTE
- Zorientujete se ve fontech, budete vědět jaké a kdy vybírat.
- Vyberete si font, který bude v souladu s vaším podnikáním a maximálně ho podpoří.
- Pochopíte, jak pomocí fontů můžete ovlivňovat vnímání i chování čtenářů.
Víte, co je nejvýraznějším prvkem v rozhodování lidí, zda se stanou vašimi klienty?
Není to rozum, jsou to EMOCE.
A právě font má schopnost vystihnout emoce, které vaši ideální zákazníci potřebují cítit.
Font o vašem podnikání prozradí víc, než si připouštíte. Jeho vzhled totiž podvědomě působí na každého, tedy i na vaše zákazníky. Proto je velmi důležité si zvolit písmo, které bude mluvit stejně jako vy. Má vliv na to, jestli zákazník bude mít důvěru u vás nakoupit.
Font je prostě nedílnou součástí vizuální identity úspěšné značky a stojí za to si ho vybrat s jasným záměrem.
Než jsem poznala Andreu, nikdy mě nenapadlo nad fonty přemýšlet. Dnes už rozumím tomu, proč se mi některé texty dokáží na první pohled dostat pod kůží a z jiných mě mrazí a rychle utíkám pryč. Andrea mě je naučila vnímat. Za to jsem nesmírně vděčná. Pomáhá mi to při vlastní prezentaci. Moje texty daleko lépe působí i na mé zákaznice. Pomáhají mi při komunikaci se zákaznicemi, tvorbě mých produktů i čtení cizích textů.

Je jediný kurz v ČR, který vás naučí jak používat fonty a jak využít jejich sílu naplno pro své podnikání.
SKLÁDÁ SE ZE 4 ČÁSTÍ

KOUZLO?
Pochopíte, jak psychologie fontů funguje a proč jejich výběr přímo ovlivní podvědomí čtenářů. Ukážeme si, že i když to vypadá jako magie, kouzla v tom žádná nejsou.

ALCHYMIE
Naučíte pracovat s fonty v širším kontextu. Poznáte, jaká jsou pravidla pro jejich používání na webu, v dokumentu i na FB. Dostanete tipy na zaručené kombinace fontů a pochopíte, jak s jejich pomocí ideálně strukturovat text.

ESENCE
Tři úrovně výběru fontu. Člověk, téma, font. Všechny jsou provázané a postupně vás dovedou k cíli. Nazývám je ESENCE, protože jsou esenciální pro správný výběr.

PROMĚNA
Budete moci sledovat proměnu jednoho webu krok za krokem a inspirovat se.
CHCETE VIDĚT, JAK SE DÁ S FONTY KOUZLIT?
Když hledáte font pro originálního tvůrce...
(Po kliknutí se obrázek zvětší)
Chtěla jsem doladit své kresby písmem a vytvořit tak něco, jako hotové dílo, obraz. Aby vyjádřilo lépe moje pocity směrem k zákaznicím a obohatilo nás všechny.
TO NENÍ VŠECHNO
Nejdůležitější v kurzu je poznání jednotlivých esencí toho správného fontu. Přizvala jsem milé hosty, kteří vám s tím pomohou. Každý z nich je jedinečný ve svém oboru.




LUCIE KOLAŘÍKOVÁ
Lucie je průvodkyní pro všechny, kdo skutečně hledají sami sebe a cestu své duše. Pomůže vám, až budete hledat ESENCI ČLOVĚKA.
OLGA PLÍČKOVÁ
Olga je kouč, lektor a průvodce krajinou snů. Bude vám průvodcem při hledání ESENCE vašeho TÉMATU PODNIKÁNÍ. V aktivní imaginaci se spolu s ní vydáte do svého vnitřního světa.
PETRA VYMĚTALOVÁ
Petra je dokonalý průvodce při technických nesnázích. Ukáže vám, jak změnit fonty v různých wordpressových šablonách.
VÍT PROKŮPEK
Expert na psychologii ovlivňování...doplnit
Nenaučíte se "pouze" vybírat font, ale i jak s ním dál zacházet. Proto je velmi důležitá lekce ALCHYMIE, kde se mimo jiné dozvíte:
- o psychologii barev (jak sladit dojem vyvolávaný fonty a barvami),
- o vhodných a nevhodných kombinacích dvou a více fontů,
- jak dosáhnout harmonie ve vizuálním projevu.
Zní to zajímavě? Bude to zajímavé!
Pokud jako podnikatel chcete, aby klient opravdu poznal vás, vašÍ firmu a její duši, pak si nechte ušít fonty na míru. Když jsem tvořila kurz Začni hořet, chtěla jsem, aby klient cítil jistotu, serióznost, důvěru i podporu. Zkrátka vše, o čem vím, že jsem já a kurz, a do slov to nedáte. Andrejka mi svým skvělým citem vybrala font, který za mě „mluví“. Každý člověk vnímá podprahově. Dělá si o vás obrázek. Vnímá, jak mu je a jestli vám může důvěřovat, když čte váš web nebo e-mail. Je to právě font, který promluví vašim pravým jazykem, aniž byste museli kohokoli přesvědčovat.
CO ZA TO?
Cena prvního online kurzu, který vás naučí rozumět řeči fontů je:
3 500 Kč
Za tuto cenu získáte vědomosti, které vám nikdo jiný v takto ucelené formě nepředá. A budete se k nim vracet pokaždé, když budete psát jakýkoli text.
- Vyberete si svůj font
- Naučíte se poznat fonty, které podpoří vaši autenticitu.
- Naučíte se poznat obecný charakter fontů, abyste mohli předávat své emoce.
- Dostanete do ruky konkrétní fonty, kterými toto vše budete moci prakticky uchopit.
Naučíte se použít fonty tak, abyste se v tom, co píšete, cítili dobře. Aby vaše texty byly v souladu s vámi i s tématem, ve kterém podnikáte.
DALŠÍ DŮLEŽITÉ INFORMACE:
KURZ JSEM TVOŘILA PRO ŽENY
Proč právě pro ženy, najdete v odpovědích na konci stránky. Pokud si kurz chce koupit i muž, je v něm vítán.
KURZ JE ONLINE
Dostanete přístup do členské sekce mého webu (uživatele a heslo) a můžete se přihlásit kdekoli, kde bude internet. Postupně se vám budou otevírat jednotlivé lekce a přístup do nich vám zůstane.
HARMONOGRAM
Kurzem neprojdete naráz, ani za dva dny. Je rozdělený po krátkých úsecích tak, abyste postupovaly postupně, úroveň po úrovni, a měly čas si projít všechny kroky. Každý má svůj smysl.
OBSAH
Nebude to pouze teorie, naopak. Kurz je zaměřený tak, abyste si vše prožily a osahaly. Každá lekce obsahuje cvičení, úkol, test, který vám umožní jít co nejvíce do hloubky a najít tam charakteristiky vašeho fontu.
SDÍLENÍ
Dojmy, výsledky testů i otázky budete moci sdílet ve zvláštní FB skupině. Budete tak mít zpětnou vazbu od spolužaček a mou podporu, abyste mohly vybrat opravdu ten pravý font.
ZAJÍMÁ VÁS ZKUŠENOST LIDÍ, KTEŘÍ NAŠLI SVŮJ FONT?
Díky Andree jsem si uvědomila, s jakými fonty je mi dobře, které příjemně ladí k mé nátuře a k mému tématu. A konečně mám nějaké záchytné body, které mi pomáhají vytušit, co se vlastně kdy hodí, a co ne. Napadlo vás někdy, že fonty mají v textu vlastně úplně stejnou funkci, jakou má v osobním kontaktu neverbální komunikace? Dřív jsem znala tak maximálně Calibri a Arial, a stejně jsem si s nimi nevěděla rady. Teď se nebojím trochu víc „rozšoupnout“, když si to situace žádá, ale zároveň vím, jak na to, abych se moc neurvala ze řetězu a pořád vše jako celek dávalo smysl.
Sleduju Andreu prakticky od začátku její “fontocesty”. Měla jsem vždy sklon vypiplávat písmo na webu nebo kdekoliv jinde.Tehdy jsem možná jen podvědomě tušila, že je to důležité. Nicméně hlubší vědomé zamyšlení přišlo až s Andreou a jejím zkoumáním fontů... Začala jsem se nejen na své weby koukat ještě jinýma očima. Andrea ví, co dělá, má cit pro krásu, detail a vhled do hlubších krajin našich životů. Písmo nás ovlivňuje na každém kroku, aniž si to uvědomujeme. Jsem vděčná za její práci.
Asi si málokdy uvědomíme, proč se nám některé texty čtou lépe a jiné hůře nebo proč se nám ty či ony stránky líbí nebo nelíbí. Výběr fontu textu, nadpisu, popisu atd. v tom hraje obrovskou roli. Font dokáže vystihnout naši náladu, životní postoj nebo vnitřní nastavení a proto je dobré jeho výběru věnovat trochu pozornosti. Andrea dokázala nalézt způsob, jak vám vliv fontů přiblížit.
Děkuji Andree Grigerové za to, že jsem mohla díky našim společným toulkám krajinou fontů, pojmenovat a vyjádřit to, co jsem intuitivně věděla a tušila již celý dlouhý čas. Konečně jsem našla font, ve kterém se snoubí moje láska k cizím jazykům, knihám a moudrosti, která je v nich skrytá.
Vybrat správný font bylo pro mě zoufalství – na jednu stranu jsem měla přesnou představu, co chci, na druhou stranu to nemohla najít. Andrea mi pomohla s obojím – pojmenovala mou představu a vtělila ji do několika tipů na konkrétní fonty. Stejně jako vyjadřujeme svou osobnost tím, jaké šaty oblékáme, tak také vyjadřujeme, kdo jsme pomocí fontů, do nichž oblékneme svůj text nebo web. Fonty jsou takovou neverbální komunikací našeho psaného světa.
OTÁZKY, KTERÉ VÁS MOŽNÁ NAPADNOU: