TEST FONTOMAGIE

  • Projdi si otázky jednu po druhé a vyber odpověď, která je podle tebe správná.
  • Odpovědi si zapisuj bokem, bude se ti to hodit.
  • Až test celý projdeš, požádej si o zaslání řešení, to bude teprve zajímavé! Dočteš se v něm nejenom správné odpovědi, ale i proč a jak to funguje.

A TEĎ UŽ ČEKÁ PRVNÍ OTÁZKA:

0%

Jaký font vybereš pro Michala?

Jaký font vybereš pro Pavla?

Jaký font vybereš pro Jirku?

Jaký font vybereš pro Petra?

Červený nadpis - nad kterým obchodem ho vidíte viset?

Červený nadpis - nad kterým obchodem ho vidíte viset?

Červený nadpis - nad kterým obchodem ho vidíte viset?

Jaký font vybereš pro Janu?

Jaký font vybereš pro Ninu?

Jaký font vybereš pro Jitku?

Jaký font vybereš pro Lucii?

Jaký font vybereš pro Lindu?

Červený nadpis - jakou vášeň na obrázku nejlépe vystihuje?

Červený nadpis - jakou vášeň na obrázku nejlépe vystihuje?

Červený nadpis - jakou vášeň na obrázku nejlépe vystihuje?

Jaký font nejlépe vystihuje emoci RADOST?

Jaký font nejlépe vystihuje emoci OSAMĚNÍ?

Jaký font nejlépe vystihuje emoci MOUDROST?

FontoMág kvíz
Není to jednoduché, že? Nevadí, i neverbální řeč fontů se dá naučit. Zadej tvůj e-mail do formuláře a v řešení se dozvíš nejen správné odpovědi, ale i jak to funguje.

Vedl/Vedla sis výborně. Je vidět, že ti fonty mají co předat. Zadej tvůj e-mail do formuláře a v řešení se dozvíš nejen správné odpovědi, ale i jak to funguje.

AŽ ZODPOVÍTE POSLEDNÍ OTÁZKU, MŮŽETE SE ROZHODNOUT:

1/ Stačila mi zkušenost s testem a krátké hodnocení na konci. V tom případě děkuji za vaši účast a třeba někdy u fontů na shledanou.

2/ Chci znát výsledky testu a krátké vysvětlení. V tom případě o něj požádejte zadáním vašeho e-mailu, na který vám ho zašlu. 

 

Z odběru e-mailů se můžete kdykoliv jedním kliknutím odhlásit.

O ČEM TEST JE?

Každá otázka testu se skládá z fotografie a tří fontů, ze kterých vybíráte ten pravý, který vystihne charakter člověka, téma fotky nebo podstatu vášně a emoce.

Jaký je ten pravý? Ten, který nese stejnou emoci, kterou ve vás vzbudí vizuální vjem nebo popis. Nenajdete ho rozumem, najdete ho pokud necháte volit vaši pravou hemisféru. Většinou jsme zvyklí v textu komunikovat pouze levou hemisférou - sdělovat obsah, informace. Teď máte příležitost vyzkoušet si, jak můžete komunikovat zároveň i hemisférou pravou a předat kromě informací i emoce. 

Andrea Grigerová
Fascinují mne fonty jako forma neverbální komunikace v textu.