TEST FONTOMAGIE

Máte cit pro výběr písma?

JAK POSTUPOVAT PŘI VYPLŇOVÁNÍ TESTU?

  • Projdi si otázky jednu po druhé a vyber odpověď, která je podle tebe správná.
  • Odpovědi si zapisuj bokem, bude se ti to hodit.
  • Až test celý projdeš, požádej si o zaslání řešení, to bude teprve zajímavé! Dočteš se v něm nejenom správné odpovědi, ale i proč a jak to funguje.

Každá otázka testu se skládá z fotografie a tří fontů, ze kterých vybíráte ten pravý, který vystihne charakter člověka, dané téma anebo emoce zprostředkované fotkou. 

Co je cílem?
Vybrat font, který nese stejnou emoci, jako vizuální vjem z fotky nebo popis. 

A TEĎ UŽ ČEKÁ PRVNÍ OTÁZKA:

Jaký font vybereš pro Michala?

10


AŽ ZODPOVÍTE POSLEDNÍ OTÁZKU, MŮŽETE SE ROZHODNOUT:

1/ Stačila mi zkušenost s testem a krátké hodnocení na konci. V tom případě děkuji za vaši účast a třeba někdy u fontů na shledanou.

2/ Chci se o fontech i testu dozvědět víc. V tom případě vás zvu do party fontonadšenců. Klikněte na tlačítko CHCI VÝSLEDKY TESTU.

Po zadání e-mailu vám přijde ihned řešení testu FontoMagie i s krátkým vysvětlením proč co a jak. 🙂

Zadáním e-mailu získáte nejenom řešení testu, ale i přístup k dalším zajímavostem o psychologii fontů. Vaše osobní údaje jsou u mne v bezpečí

Líbil se vám test? Můžete jít ve zkoumání psychologie fontů ještě dál:

Jediné karty, které vám otevřou SVĚT FONTŮ a zároveň dveře k pocitům, které prožíváte, ale neumíte nebo nechcete o nich mluvit.

O ČEM TEST JE?

Každá otázka testu se skládá z fotografie a tří fontů, ze kterých vybíráte ten pravý, který vystihne charakter člověka, téma fotky nebo podstatu vášně a emoce.

Jaký je ten pravý? Ten, který nese stejnou emoci, kterou ve vás vzbudí vizuální vjem nebo popis. Nenajdete ho rozumem, najdete ho pokud necháte volit vaši pravou hemisféru. Většinou jsme zvyklí v textu komunikovat pouze levou hemisférou - sdělovat obsah, informace. Teď máte příležitost vyzkoušet si, jak můžete komunikovat zároveň i hemisférou pravou a předat kromě informací i emoce. 

Andrea Grigerová
Fascinují mne fonty, jako forma neverbální komunikace v textu.