TEST FONTOMAGIE
Máte cit pro výběr písma?
JAK POSTUPOVAT PŘI VYPLŇOVÁNÍ TESTU?
- Projdi si otázky jednu po druhé a vyber odpověď, která je podle tebe správná.
- Odpovědi si zapisuj bokem, bude se ti to hodit.
- Až test celý projdeš, požádej si o zaslání řešení, to bude teprve zajímavé! Dočteš se v něm nejenom správné odpovědi, ale i proč a jak to funguje.
Každá otázka testu se skládá z fotografie a tří fontů, ze kterých vybíráte ten pravý, který vystihne charakter člověka, dané téma anebo emoce zprostředkované fotkou.
Co je cílem?
Vybrat font, který nese stejnou emoci, jako vizuální vjem z fotky nebo popis.
A TEĎ UŽ ČEKÁ PRVNÍ OTÁZKA:
Jaký font vybereš pro Michala?

Jaký font vybereš pro Pavla?

Jaký font vybereš pro Jirku?

Jaký font vybereš pro Petra?

Červený nadpis - nad kterým obchodem ho vidíte viset?

Červený nadpis - nad kterým obchodem ho vidíte viset?

Červený nadpis - nad kterým obchodem ho vidíte viset?

Jaký font vybereš pro Janu?

Jaký font vybereš pro Ninu?

Jaký font vybereš pro Jitku?

Jaký font vybereš pro Lucii?

Jaký font vybereš pro Lindu?

Červený nadpis - jakou vášeň na obrázku nejlépe vystihuje?

Červený nadpis - jakou vášeň na obrázku nejlépe vystihuje?

Červený nadpis - jakou vášeň na obrázku nejlépe vystihuje?

Jaký font nejlépe vystihuje emoci RADOST?

Jaký font nejlépe vystihuje emoci OSAMĚNÍ?

Jaký font nejlépe vystihuje emoci MOUDROST?

DALŠÍ ZAJÍMAVOSTI
- PROTEKČNÍ TAHÁK DO CANVY,
více než 350 fontů, které píšou česky. - JAKÝ FONT VYBRAT PRO KNIHU,
stáhněte si e-book, který Vám ukáže nad čím přemýšlet, když chcete napsat knihu. - ZÁZNAM Z KONFERENCE BARCAMP BRNO 2019,
věříte, že písmo může ovlivnit, jak se lidé rozhodnou?
CHCETE VĚDĚT O PÍSMU VÍC?
Přihlašte se k odběru novinek z webu Psychologie fontů
O ČEM TEST JE?
Každá otázka testu se skládá z fotografie a tří fontů, ze kterých vybíráte ten pravý, který vystihne charakter člověka, téma fotky nebo podstatu vášně a emoce.
Jaký je ten pravý? Ten, který nese stejnou emoci, kterou ve vás vzbudí vizuální vjem nebo popis. Nenajdete ho rozumem, najdete ho pokud necháte volit vaši pravou hemisféru. Většinou jsme zvyklí v textu komunikovat pouze levou hemisférou - sdělovat obsah, informace. Teď máte příležitost vyzkoušet si, jak můžete komunikovat zároveň i hemisférou pravou a předat kromě informací i emoce.

Andrea Grigerová
Fascinují mne fonty, jako forma neverbální komunikace v textu.
Líbil se vám test? Můžete si hrát i doma s kartami

Jediné karty, které vám otevřou SVĚT FONTŮ a zároveň dveře k pocitům, které prožíváte, ale neumíte nebo nechcete o nich mluvit.
